Moja Košarica:

0 izdelkov 0,00 €
V vaši nakupovalni košarici še ni izdelkov

POGOJI POSLOVANJA 

  • Splošni pogoji poslovanja

    Vse o možnostih plačila si preberite spodaj

    Podatki o podjetju

    Spletni nakupovalni center Nakupek.si

    Nakupek.si, spletna trgovina, Sandra Habibović s.p.
    Ulica Zofke Kvedrove 12
    1000 Ljubljana
    Slovenija, EU

    Matična številka: 7275277000
    Davčna številka: 54487234
    Podjetje ni zavezanec za DDV

    IBAN: SI56 1010 0005 5936 209
    SWIFT(BIC): BAKOSI2X

    Banka: INTESA SANPAOLO d.d. - Koper
    Pristaniška ulica 14 - 6502 Koper
    Slovenija

    (Nakupek.si, v nadaljevanju ponudnik).

    Potrudili se bomo pri zagotavljanju najboljše uporabniške izkušnje pri

    nakupovanju in tudi pri dostavi, zato se za nakupe v (naši trgovini) odloča 

    vedno več spletnih nakupovalcev. Da bi bila vaša uporabniška izkušnja še bolj 

    prijetna na mobilnih napravah smo posodobili stran in sedaj zaznava vaše pametne

    napravice in prilagodi izgled točno določeni napravici.(na primer android, ios

    in tako naprej).

    Spletna trgovina Nakupek.si, Najbolj elegantna izbira na spletu!

    Splošni pogoji spletne trgovine Nakupek.si so v skladu z Zakonom o varstvu

    potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za

    e-poslovanje.

    Ob registraciji v spletno trgovino Nakupek.si, obiskovalec

    pridobi uporabniško ime, ki je enako vašemu vnešenemu imenu, ter geslo.

    Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi

    podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do

    nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine

    Nakupek.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

  • Dostopnost informacij

    (povzetek zakonodaje) Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil

    naslednje informacije:

    identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

    kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-

    pošta, telefon),

    bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s po prodajnimi storitvami 

    in garancijami),

    dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem 

    mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

    pogoje dostave izdelkov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

    vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti 

    prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

    način plačila in dostave,

    časovno veljavnost ponudbe,

    rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega 

    tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,

    pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali

    službi za stike s kupci.

  • Načini plačila 

    Plačilo možno na več načinov

    • Po povzetju paketa pri nas
    • Plačilo s predračunom
    • Preko vaše spletne banke 
    • Plačilo preko PayPal 
      - Visa, MasterCard, Diner's Club, Maestro, American Express, Discover, JCB, EnRoute ter vse kreditne kartice z logom Visa ali MasterCard.
      Debitne kartice z Visa ali MasterCard logom tudi podpiramo.
      Plačajte z Visa katrico Plačajte z MasterCard karticoPlačajte z Maestro katricoPlačajte z Diners club katricoPreverjeno in varno plačevanje preko PayPal
  • Postopek nakupa

  • 1. Naročilo sprejeto

    Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto

    in če je naročilo nad 1000€ ali več kot 5 izdelkov dobi v sporočilu še opozorilo, da mora kupec preveriti blago na

    naslovu podjetja (ta pogoj navajamo zaradi zaščite podjetja pred prevarami). Na tem koraku ima kupec v roku ene ure

    možnost preklicati naročilo.Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila
    .

  • 2. Naročilo potrjeno

    Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik

    naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi

    oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali

    zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko

    številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču,

    je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na

    čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek

    elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z

    dobavo blaga. Če je dobavna doba predolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec

    to sporoči ponudniku, ki bo izdelek odstranil iz naročila in vrnil kupcu

    morebitna že vplačana sredstva, ostale izdelke iz naročila pa po izbiri kupca,

    ali dobavil, ali pa naročilo v celoti preklical. Ponudnik ne prevzema nobene

    odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne

    dobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

  • 3. Naročilo zaključeno

    Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski

    pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca

    tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi

    in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

  • Pravica do odstopa od nakupa in vračila blaga

    Potrošnik ima pravico, da v 8 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na

    kontaktni e-naslov, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu

    bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni

    potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je

    potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o

    odstopu od pogodbe (nakupa).

    Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je

    blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne

    da bi bil za to kriv potrošnik.

    Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni

    od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca.

    Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za

    sporočilo o odstopu od pogodbe.

    Možnost vračila ne velja za programsko opremo, avdio in video nosilce ali če je

    potrošnik odprl varnostni pečat.

  • Garancija

  • Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na 

    računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter

    ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali

    na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo

    izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v

    tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo

    zagotovil ažurno informacijo.

  • Napaka na izdelku

    Prodajalec odgovarja za stvarne napake prodanega blaga v skladu z določili

    civilnega prava.

    Kupec je dolžan o očitnih napakah prodajalca obvestiti v 8 dneh, pri

    gospodarskih pogodbah pa nemudoma, sicer izgubi pravico, ki mu iz tega naslova

    pripada.

    O skritih napakah je dolžan kupec prodajalca obvestiti v osmih dneh, šteto od

    dneva, ko je napako opazil, pri gospodarskih pogodbah pa nemudoma.

    Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko mine šest mesecev,

    odkar je bila stvar izročena.

    Kupec, ki je o napaki pravočasno in pravilno obvestil prodajalca, lahko takoj

    uveljavlja odpravo napake oziroma izročitev druge stvari brez napake ali zahteva

    znižanje kupnine. 

  • Dostava

  • Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Vendar si 

    ponudnik pridržuje pravico izbrati dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo

    izpolnil bolj učinkovito.

  • Varnost

  • Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito

    prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Avtorizacije kreditnih

    kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah.

    Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.

    Varovanje osebnih podatkov

    Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

    Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine

    Nakupek.si, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni 

    naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo

    prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.

    Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila

    (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno

    komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani

    nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik

    sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla

    ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

    Komunikacija

    Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo 

    le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.Oglasna elektronska sporočila bodo 

    vsebovala naslednje sestavine:

    jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

    pošiljatelj bo jasno razviden,

    različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav 

    tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

    jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

    željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno

    spoštoval.

  • Mnenja uporabnikov

    Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci

    napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti

    uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani

    uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne

    bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po

    mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

    Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in

    ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in

    drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za

    katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v

    oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in

    zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana

    mnenja in komentarje ter da te pravice ne izključno in časovno neomejeno prenaša

    na ponudnika.

  • Varstvo otrok

    Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od

    iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi

    starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali

    občutka lojalnosti. Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega

    ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih

    staršev ali skrbnikov. Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali

    skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke.

    Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok,

    izjema so starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do

    izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

  • Odveza odgovornosti

    Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost 

    podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko

    lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne

    uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca

    obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega

    izdelka. Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo

    obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo

    očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za

    informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz

    informacij v mnenjih. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije

    prodajnih izdelkov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične.

    Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

    Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna

    napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta

    in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za

    odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil

    pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

    Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na

    kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

    ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo

    sporazumno.

    AVTORSKE PRAVICE OPISOV IZDELKOV KATEGORIJ IN META OPISOV V SPLETNEM NAKUPOVALNEM CENTRU NAKUPEK.SI

    Vsi opisi izdelkov, kategorij, meta opisi (meta description) so last in avtorsko delo spletnega centra Nakupek.si in osebe Sandre Habibović in Samir Džehverović.
    -In kot take se jih ne sme kopirati ali uporabljati za oglaševalske, prodajne, marketinške namene itd ..to velja tudi za splet in spletno prodajo.
    -To ne drži za tehnične podatke kot so mere, velikosti, barve.