Moja Košarica:

0 izdelkov 0,00 €
V vaši nakupovalni košarici še ni izdelkov

Montessori materjali - zaznavanje

Po besedah Marie Montessori verjamemo, da se zaznavna izkušnja začne ob rojstvu otroka. 
Otrok s svojimi čutili raziskuje okolje in s pomočjo zaznavnega raziskovanje začenja okolje, ki ga obkroža, tudi razumeti.
Otrok je po besedah  Marie Montessori, "čutni raziskovalec."

Montessori materiali za zaznavanje so odlična predpriprava za vsa ostala področja-matematiko, jezik, znanost, umetnost.
Otrokovo pozornost usmerjajo k razlikam oz. podobnostim in k zaporedju, s tem da otroka učijo klasificiranja in zaporedne ureditve.
Otrok se uči različnih možnosti kot so barve, oblike, teksture, zvok, velikost, temperatura in teža.
Otrok z dejavnostmi zaznavanja pripravlja roko za pisanje
(gibanje zapestja, triprstni prijem), razvija koordinacijo roka-oko, razvija gibanje, uri spomin in veča besedni zaklad.

Montessori materjali za zaznavanje so dobili številna imena: Materializirane abstrakcije, ključi v vesolje, poti v kulturo…
Ta večkratna poimenovanja morda kažejo na navdušenje, ki ga gradivo izzove pri ljudeh, ki jih dobro poznajo.
Po videzu so varljivo preprosti in popolnoma zadovoljujejo otroka v razvoju.
Razlog za uspeh in priljubljenost teh gradiv je v tem, da otrokom omogočajo, da se takih dejavnosti, kakršne izvajajo vsi otroci,
lotijo spontano.
Ob tej priložnosti bodo otroci z ali brez specializiranih  materialov razvrstili stvari glede na velikost,
obliko, barvo, dotik, zvok, temperaturo in težo.
Ocenjevali bodo od temne do svetlobe in od velike do majhne. Montessori materjal za zaznavanje jim omogoča, da organizirano,
urejeno in znanstveno razvrstijo 
vtis zaznavanja, prav tako pa omogočajo individualno delo in ponavljanje.
Montessori materiali za zaznavanje so matematično razvrščeni in omejeni tako v obsegu kot količini;
izolirajo samo eno kakovost, ostale lastnosti pa ohranjajo identične.
Tako lahko otroci v vsakem kosu materiala enostavno ugotovijo koncept,
ki je bil konkreten, ga poimenujejo in nato uporabijo v okolju.
Poleg tega imajo možnost nadzora nad napakami.
Zahvaljujoč temu nadzoru napak, otroci pridobijo navado delati samostojno, ne bojijo se delati napak, 
postanejo sproščeni,
ker so napake bistvene za proces učenja. In mimogrede, to vzpostavlja nagnjenost k intelektualni poštenosti.

 

Število izdelkov v kategoriji : 3

Mreža  Seznam 

Padajoče

Število izdelkov v kategoriji : 3

Mreža  Seznam 

Padajoče