Splošni podatki o poslovanju | Nakupek.si - Spletni nakupovalni center
POGOJI POSLOVANJA
-
Splošni pogoji poslovanja
Vse o možnostih plačila si preberite spodajPodatki o podjetju
Spletni nakupovalni center Nakupek.si
Nakupek.si, spletna trgovina, Sandra Habibović s.p.
Ulica Zofke Kvedrove 12
1000 Ljubljana
Slovenija, EU
Matična številka: 7275277000
Davčna številka: SI54487234
Podjetje je zavezanec za DDV
IBAN: SI56 1010 0005 5936 209
SWIFT(BIC): BAKOSI2X
Banka: INTESA SANPAOLO d.d. - Koper
Pristaniška ulica 14 - 6502 Koper
Slovenija
(Nakupek.si, v nadaljevanju ponudnik).Potrudili se bomo pri zagotavljanju najboljše uporabniške izkušnje pri
nakupovanju in tudi pri dostavi, zato se za nakupe v (naši trgovini) odloča
vedno več spletnih nakupovalcev. Da bi bila vaša uporabniška izkušnja še bolj
prijetna na mobilnih napravah smo posodobili stran in sedaj zaznava vaše pametne
napravice in prilagodi izgled točno določeni napravici.(na primer android, ios
in tako naprej).
Spletna trgovina Nakupek.si, Najbolj elegantna izbira na spletu!
Splošni pogoji spletne trgovine Nakupek.si so v skladu z Zakonom o varstvu
potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za
e-poslovanje.
Ob registraciji v spletno trgovino Nakupek.si, obiskovalec
pridobi uporabniško ime, ki je enako vašemu vnešenemu imenu, ter geslo.
Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi
podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do
nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine
Nakupek.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
-
Dostopnost informacij
(povzetek zakonodaje) Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil
naslednje informacije:
identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-
pošta, telefon),
bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s po prodajnimi storitvami
in garancijami),
dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem
mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
pogoje dostave izdelkov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti
prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
način plačila in dostave,
časovno veljavnost ponudbe,
rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega
tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali
službi za stike s kupci.
-
Načini plačila
Plačilo možno na več načinov
- Po povzetju paketa pri nas
- Plačilo s predračunom
- Preko vaše spletne banke
- Plačilo preko PayPal
- Visa, MasterCard, Diner's Club, Maestro, American Express, Discover, JCB, EnRoute ter vse kreditne kartice z logom Visa ali MasterCard.
- Debitne kartice z Visa ali MasterCard logom tudi podpiramo. - Kreditne kartice
-
Postopek nakupa
-
1. Naročilo sprejeto
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto
in če je naročilo nad 1000€ ali več kot 5 izdelkov dobi v sporočilu še opozorilo, da mora kupec preveriti blago na
naslovu podjetja (ta pogoj navajamo zaradi zaščite podjetja pred prevarami). Na tem koraku ima kupec v roku ene ure
možnost preklicati naročilo.Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. -
2. Naročilo potrjeno
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik
naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi
oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali
zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko
številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču,
je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na
čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek
elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z
dobavo blaga. Če je dobavna doba predolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec
to sporoči ponudniku, ki bo izdelek odstranil iz naročila in vrnil kupcu
morebitna že vplačana sredstva, ostale izdelke iz naročila pa po izbiri kupca,
ali dobavil, ali pa naročilo v celoti preklical. Ponudnik ne prevzema nobene
odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne
dobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.
-
3. Naročilo zaključeno
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski
pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca
tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi
in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
-
Pravica do odstopa od nakupa in vračila blaga
Potrošnik ima pravico, da v 8 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na
kontaktni e-naslov, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu
bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni
potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je
potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o
odstopu od pogodbe (nakupa).
Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je
blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne
da bi bil za to kriv potrošnik.
Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni
od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca.
Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za
sporočilo o odstopu od pogodbe.
Možnost vračila ne velja za programsko opremo, avdio in video nosilce ali če je
potrošnik odprl varnostni pečat.
-
Garancija
-
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na
računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter
ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali
na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo
izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v
tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo
zagotovil ažurno informacijo.
-
Napaka na izdelku
Prodajalec odgovarja za stvarne napake prodanega blaga v skladu z določili
civilnega prava.
Kupec je dolžan o očitnih napakah prodajalca obvestiti v 8 dneh, pri
gospodarskih pogodbah pa nemudoma, sicer izgubi pravico, ki mu iz tega naslova
pripada.
O skritih napakah je dolžan kupec prodajalca obvestiti v osmih dneh, šteto od
dneva, ko je napako opazil, pri gospodarskih pogodbah pa nemudoma.
Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko mine šest mesecev,
odkar je bila stvar izročena.
Kupec, ki je o napaki pravočasno in pravilno obvestil prodajalca, lahko takoj
uveljavlja odpravo napake oziroma izročitev druge stvari brez napake ali zahteva
znižanje kupnine.
-
Dostava
-
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Vendar si
ponudnik pridržuje pravico izbrati dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo
izpolnil bolj učinkovito.
-
Varnost
-
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito
prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Avtorizacije kreditnih
kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah.
Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine
Nakupek.si, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni
naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo
prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila
(pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno
komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani
nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik
sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla
ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo
le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.Oglasna elektronska sporočila bodo
vsebovala naslednje sestavine:
jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
pošiljatelj bo jasno razviden,
različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav
tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno
spoštoval.
-
Mnenja uporabnikov
Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci
napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti
uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani
uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne
bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po
mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in
ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in
drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za
katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v
oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in
zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana
mnenja in komentarje ter da te pravice ne izključno in časovno neomejeno prenaša
na ponudnika.
-
Varstvo otrok
Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od
iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi
starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali
občutka lojalnosti. Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega
ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih
staršev ali skrbnikov. Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali
skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke.
Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok,
izjema so starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do
izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.
-
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost
podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko
lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne
uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca
obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega
izdelka. Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo
obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo
očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za
informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz
informacij v mnenjih. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije
prodajnih izdelkov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične.
Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna
napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta
in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za
odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil
pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na
kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo
sporazumno.
AVTORSKE PRAVICE OPISOV IZDELKOV KATEGORIJ IN META OPISOV V SPLETNEM NAKUPOVALNEM CENTRU NAKUPEK.SI
Vsi opisi izdelkov, kategorij, meta opisi (meta description) so last in avtorsko delo spletnega centra Nakupek.si in osebe Sandre Habibović in Samir Džehverović.
-In kot take se jih ne sme kopirati ali uporabljati za oglaševalske, prodajne, marketinške namene itd ..to velja tudi za splet in spletno prodajo.
-To ne drži za tehnične podatke kot so mere, velikosti, barve.